luni, 22 iunie 2009

Bac..arenele romane.

Zilele astea se sustine examenul de Bacalaureat si ca in fiecare an de altfel,alta generatie simte emotiile asa-zis-ului "examen al maturitatii".Eu..am dat anul trecut, si a fost frumos...greu dar frumos.Am simtit emotia fiecarui examen de parca ar fi fost cel mai important,primul sau ultimul.Imi aduc aminte cu drag cum suna telefonul neincetat,cum ne dateam mesaje peste mesaje si cum auzeam pana la refuz cuvantul"Bafta!" replicand cu optimism "Sa fieee!!"
Examenul la romana-oral m-a facut sa fac mai mult sport decat in toti anii de scoala,am facut ture in fata usii asteptand sa intru pana mi-a zis cineva ca o sa fac un sant daca nu ma opresc :)).Si au urmat 2 saptamani de emotii,temeri,vorbit la telefon :D,invatat noaptea,dormit ziua...frumoasa amintire!Ziua de 5 iulie a fost lunga,extrem de lunga...pe 4 avea loc un eveniment la arenele romane la care tineam neaparat sa ajung,dar gandul ca rezultatele s-ar putea afisa in noaptea aia pe net(cum ne mint in fiecare an) m-a tinut pe langa casa..dezamagire!!Nici la Richie n-am ajuns (Hawtin) nici rezultate n-am primit.Pe la 2 noaptea mi-am dat seama ca nu are rost sa mai stau si trebuie sa ajung acolo doar ca era cam tarziu si singura solutie a fost sa ne imbarcam toti intr-o masina ,si sa mergem pana la arene :D dar fara sa intram :(..si aratam traznet toti :))...slapi,trening,si o peruca :D
In ziua rezultatelor ma suna un coleg (singurul care ar fi putut fi pus pe sotii in momentele alea) sa-mi zica rezultatul..si incepe : mate 7.10 (ah! la naiba X( hai k am comis-o) 8.75 romana (hmm..e bn tinandu-se cont ca nu am citit basmul si nici nu-mi place) 9.10 biologie (caaaaaaat? eu ma?? esti sigur ca e nota meaaa?? nu te cred !!).Ah, si sa nu uit ca nota la sport am aflat-o rugand un prieten sa sara gardul scolii pentru ca la 5 minute dupa ce s-au afisat notele s-au inchis portile scolii ...

Tu ce-ai simtit cand ai dat bac-ul? cum ai trait emotia examenului de sfarsit de liceu?

Un comentariu:

  1. sincer , n-as mai vrea sa mai dau inca o data bacul..a fost :-? interesant;)) dar atat. desi parca avem acum kte un bac in fiecare sesiune. cred ca am slabit 5 kg intr-a 12a, ca pe urma sa ne dam seama k nu era chiar asa big deal.
    i like your qoute :X
    pups :*:*

    RăspundețiȘtergere